<3 <3

Hejsan svejsan :)

Idag så bloggar jag igen ;) §§

Idag så har jag varit i skolan och vi hade matte, svenska, so prov och vid klockan 1 så gick vi till tingrätten med klassen på so lektionen .
just nu så gör inte jag något men klockan 6 så ska jag till min dans <3
Imorgon så är det skola men jag börjar 10.10 :) Efter skolan ska jag hem till johanna och sova där :DD
Johanna tyckte att vi skulle ut och rulla oss i snön men vi får se. Man vill ju it bli förskyld ;))
Nae, nu ska jag gå här kommer en bild på min outfit från idag :D



Linne - Ginatricot
Mjukisbyxor - MQ

Hare bra pussar coh kramar Ellen <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du sånna mjukisbyxor som johanna skulle köpa?

2010-12-09 @ 22:19:10
Postat av: Ellen

Ja.

Jag har kollat på dom ganska länge, jag tittade på dom före johanna <3 <3

2010-12-10 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0