Bedövning..

Nu sitter jag på mammas kontor och har hicka :P haha §§

Idag har jag varit hos folktandvården och haft undersökning.. Stackars lilla mig, jag trodde att det bara skulle vara en helt vanlig undersökning. Men när vi har tagit bilder så ser dom att det är en tand (som inte har kommit, har inte fått alla mina tänder än ... ;P :o)trycker på fel tand.. så därför sa dom att det är bäst att dra ut den så snabbt som möjligt.. Jag som hatar att vara hos tandläkare ! ;(
Jag tjöt som faan , men det gick tillslut.. haha §§

Bedövningen var värst, det gjorde faktiskt till och med lite ont, men man överlever ;D Men den har inte släppt än (bedövningen asså) och det är jätte obehagligt att inte känna sin läpp.. ;/<3 ha §

"Hör av mig" när jag är hemma :)<3



Puss // Johanna Melin <33


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, det låter inget vidare! :(

Jag har aldrig haft bedövning i munnen.. så jag vet inte hur det är men jag kan föreställa mig.

2010-12-28 @ 11:14:04
URL: http://emmastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0