Gott Nytt År och Grattis på födelsedagen !!

Snart är 2010 slut och 2011 tar sin början :)
Är det bara jag som tycker att året har gått fort ??
Aja..

Jag vill bara passa på att säga:
GOTT NYTT ÅR <3
Jag kommer inte att blogga något mer idag, för jag, mamma o pappa drar
till kussarna i Finspång :)<3 Kommer att bil jättekul :D <3






Här kommer några bilder från Julafton :) Jag kommer inte att lägga upp alla nu, jag kanske gör det
någon annan dag (om jag har lust med det.) Haha <3 §§



Sötaste Emma , Emmas Blogg : ---> Emma <---



Mitt fina peppar-kaks-hus :)) <3







Haha ;p



Mumms <33333









Mamma och mormor.. visst är dom lika ?? -.- haahah <3





Liten Tomte <3





Haha, jag vet att det är många bilder på små julgrans kulor.. men jag tyckte att det var
kul att fota dom :P <3



Star <3





Snygga mammsen <3 haha <3



Tycket att den var så söt , så jag plåta den lilla tomten <333



Malin , Jag och Emma <3<3 (OBS !! Jag blev as ful på bilden..)

USCH !! Bjuder på bilden !! ;OO
Haha... :) <3
Mamma <3
Nähä, nu vill det inte samarbeta med mig nu.. ;((( Men jag får ladda upp resten av bilderna
någon annan dag, när jag har tid och lust :) <3
...........................................................................................................................................

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MI CAAP <3<3<3
Hoppas att du får en superbra dag :) <3

Om ca 11 timmar har vi känt varandra i... Vi har känt varandra så länge jag kan minnas <3
Det är alltså 13 år snart 14 ;* Love U <3333



Puss <3333


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0