Hejsan svejsan <3

hejsan svejsan :D <33

Idag så har det inte hänt så mycket :D
Vi fick sluta en timme och tio minuter tidigare idag för att våran svenska var inställd :) Yeey ;))
vi väntade på bussen typ 10 minuter och när bussen kom så var den proppfull men jag klämde in mig.
Det var en gubbe som hade dryckit lite kunde man tro, han var jätteläskig !!
just nu så sitter jag i mitt rum med hannah och väntar på att min lilla cement unge ska komma hit.
cement ungen är ju johanna såklart ;) <3 <3 älskar dig johanna !!
Nae nu ska vi äta <3 <3




Här är en bild som jag tog för några dagar sen



Pussar och kramar Ellen <3 <3

Kommentarer
Postat av: tovesandbergdenunderbarasomsågdennabloggpåfb :)

han var jävligt läski han satt mitt emot mej o en kompis och började snacka om att vi va lata (?) :P

2010-12-10 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0