Helluu :)

Jag har precis kommit hem, det är därför jag inte har kunnat
blogga något ;( Menmen.. sånt är livet , eller ?!

Igår sov jag ju hos Ellen och idag har vi varit på stan :)) Jag hittade faktiskt jätte mycket :D
Jag hittade:

2 par mjukisbyxor från BikBok för 274 kr (tillsammans)
2 par tröjor från d & company för 400 nånting (oxå tsm)
1 linne från H&M för 129 (inte någon rea på den)
Sen köpte jag en ny mascara och så köpte jag ett grafitti nagellack och ett
vanilgt ljusblått :)) Jag blev jättesugen på att prova när jag fick se resultatet..
köpte ju det till min kusse i julklapp. Kolla hur det blev på hennes blogg:
--->emmastaaf.blogg.se<--- Det blev grymt fint :DD

Jag visar bilder på allt jag köpt imorgon + att jag tror att jag laddar upp bilderna
från julafton .

Imorgon ska jag till tandläkaren redan klockan 08.20 ;OO ;(
Fy faan asså.... -.- Men efter det så stannar jag en liten stund på mammas
jobb, för kl 10.00 dra jag in till stan igen för att köpa en present till Mi :)<3
Hon fyller ju år på nyårsafton <33333 :D
Besök hemmes blogg här:
--->misanzz.blogg.se<---



Ni fick en gammal bild nu... ingentinga annat ville sammarbeta
med mig nu ;( haha <3


Puss // Johanna Melin <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0