Ingen tid..

Igår hade jag typ ingen tid at blogga så... förlåt <3

Idag: Snart kommer : Ellen , Hannah o Tessan :)) Vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi hittar väl på något roligt antar jag . <3 Vi kanske ser på någon film eller bakar något :)

Ajuste.. :OO Jag sa ju att jag skulle ladda upp bilderna som jag tog på julafton och bilder på kläderna jag köpte , förlåt för att jag inte gjorde det.. men jag drog ju ut en tand i tisdags och bedövningen gjorde mig ju inte så himla pigg ;/<3 haha, men jag laddar upp dm så snabbt som möjligt :DD

Nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt innan alla kommer :)<3'



Snyggaste bilden på mig och Tessan när vi labbade :) Puss på dig !!



Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Ellen

kossor som flyger i den rosa himlen och bajsar lingon <3

2010-12-30 @ 16:16:09
URL: http://johannaaamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0