Julgranen ‹3

Dagen:
Jag tog bussen till skolan kl 09.05 och klockan halv 10 gick vi upp till vårat klassrum
för att fika lite med klassen <3 Det var super myyysigt ;P haha §§

Sen klockan 10.00 - 10.30 var det en pjäs (mormor gråter) och lite sång.
Den var faktiskt ganska bra :))

Efter det gick jag och Ebba in till stan, för jag skulle köpa två julklappar till . ‹3
Sen gick vi in på H&M och där köpte jag en ny bh ;) haha §§ Det behövdes faktiskt ...

Sen tog vi en glass på Lindahls och där träffade vi några ifrån klassen <3 Sen åkte vi hem..
Och nu har vi precis klätt klart våra två julgranar :DD

Här kommer en mupp bild på mig o Ebbs <3



Haha, vilka små töntar :P


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0