:OO

Aa, nu ska jag berätta vad som hände på bussen på väg hem från skolan..

Vi stod och väntade på bussen som vanligt.
(Bara så ni vet så kortar jag ner allt väldigt mycket så ni orkar läsa)
Bussen kom, vi var ca 7-13 st som skulle på. När vi gick på bussen så satt det 2 st karlar (50+ kanske)
och det första dom säger när vi kliver på är: FORTSÄTT BAKOT ERA JÄVLA SNORUNGAR!!!! och alla bah.. Ehh.. okej :O Men det var någon som sa: Eh.. varför..?? O då sa den andra.. Ska jag spöa upp dig eller !?!? Just då började bussen att köra, då tappade en lite flicka (på ca 8 år kanske) balansen så hon råkade trampa på hans fot.. Då fick han västar ut brottet och sa: JÄVLA SNORUNGE! SKA DU HA STRYK ELLER!!?? och så ställde han sig upp för att slå till henne. (Seriöst) men som tur var så var hennes mamma där.. så han slog henne aldrig.. Så satte han sig ner igen och sa till sin kompis:
Det skulle fan vara värt att SITTA INNE 5 ÅR TILL för att slå dom ! Så om jag uppfattade det rätt så hade han suttit inne (suttit i fängelse alltså) i 5 ÅR !! :OO

Jag tyckte det var jätte läskigt, för jag stod precis vid dom.. :S Men som tur var så gick dom av efter 2-3 busshållsplatser..




Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Emily Klemedsson

AAAAaaah!? läskigt o:

Usch för dem! <3

2010-12-09 @ 20:22:13
URL: http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0