Rubrik

God morgon alla trötta :)
Jag har nästan precis vaknat och ska snart äta frukost.

Mamma och pappa åkte hemifrån kl halv 9.. Jag vaknade av att dom gick -.- men jag somnade om ganska snabbt. :DD Sen vaknade jag av att mamma ropade på mig.. då var kl typ halv 12, och nu vill mamma och pappa äta lunch så nu måste jag äta makaroner och falukorv till frukost ;P haha §§

Så får vi har ätit ska vi åka ut till stallet och göra i ordning allt som behövs.

Sen när vi är hemma igen ska jag göra mitt pepparkakshus. Har en känsla av att det kommer bli jätte fint. :))

Igår kväll såg vi på Sagan om ringen, vi såg den första, Härskarringen. Ikväll tror jag att vi ska se:
Sagan om de två tornen.





Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0