Toy Story 3

Nu är jag hemma hos Ellen och vi har precis ätit kvälls mat :)) Nu (snart) ska vi se på Toy Story 3 (igen, såg den ju igår, haha.)


Imorgon ska Ellen och jag in till stan, vi kommer att vara där när stan öppnar.. hihi, vi kommer troligen ta bussen som går kl 09.35.. men om jag känner Ellen rätt så kommer hon bli jätte arg när jag väcker henne.. hon kommer att säga: MEN VI TAR EN SENARE BUSS !!!! >:OO Men jag kommer inte ge mig :P
Men nää.. nu ska vi gå och titta på fiiiilm :)<3

Nu kommer massa muppbilder :P











Haha, Vadå olika stora ??? ;OO hahaha :P <3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Mi Caap

HAHA, johanna vad rolig du är! HAHAHA (på den där sista bilden) HAHAHAHHAHAAHAH xd <3

2010-12-27 @ 15:13:54
URL: http://misanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0