Väntar på Ellen <3

Just nu sitter jag i sängen med datan i knät, väntar på att Ellen ska komma <3 Det var faktiskt länge sen vi va.. typ 1 vecka eller något :OO Men det är nog bara för att det är mycket att göra nu när det är jul och allt .



Imorgon är det julafton och då kommer det massa roliga människor hit :DD Kommer bli super roligt ! <3


Jag vet inte om vi (mamma , pappa o jag) ska gå , men vi kanske ska vara med på
"Ridsportgalan" i år :))
Om vi ska det så kommer det bli jätte kuuuul , men jag har ingen fin klänning eller några fina skor att ha på min i så fall :'( menmen... det hinner jag väl fixa om vi nu ska gå :)<3



Puss // Johanna Melin <33




Kommentarer
Postat av: mi caap

haha, ville bara säga att om ni ska åka så måste ni nog boka biljetter nu xd <3

2010-12-23 @ 18:02:57
URL: http://misanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0