Vårt hus som pepparkaka

Jag har ungefär hållit på i ca 1 och en halv timme med att göra alla mallar till mitt pepparkakshus :D
Jag ska nämligen göra vårt hus :)<3 Men jag kommer inte börja göra det förrän imorgon .

Jag skulle bara rita en kladd på vårt hus för att se hur det såg ut, så jag kunde göra alla bitar..
Men sen fortsatte jag att rita på det och vips så blev det jätte bra :P haha §§ Jag blev riktigt nöjd faktiskt.

Men när jag gör pepparkakshuset sen så ska jag bara göra huset.., inte altanen på baksidan eller på framsidan..

Men här kommer en bild på huset som jag har tagit med min kamera..
Sen kommer bilden jag ritade :)



Jag har inte ritat bilden i den här vinkeln.. jag har ritat så att man ser allt
mer uppifrån liksom :D haha§





Haha, som ni ser stämmer inte allt.. Men jag tycker ändå att det blev riktigt
likt ?! Vad tycker ni ?? <3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: mwansa.

vad fint :)§

2010-12-11 @ 19:46:58
Postat av: Anonym

de va jätte likt :)

2010-12-12 @ 11:28:41
Postat av: Anonym

vad ritade du med, kol? §

2010-12-12 @ 11:33:39
Postat av: Johanna

Haha, jag ritade med blyerts :P§

2010-12-12 @ 11:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0