AJ !

Idag (orkar inte skriva vad jag gjorde hela dagen.. bara det som hände på Hälsan och framot)..
Vi har Hälsa som sista lektion.. och lilla klumpigt jag (det var typ bara 4 minuter kvar av lektionen)
sprang in i Titus häl :S Det gjorde JÄTTEONT !! jag kan typ inte gå på den och den ser ut som stortån fast lite minder bara :'( Men som tur är så behövde jag inte ta bussen hem, utan jag fick sjuts av Linnéa. Tur att du finns.. Tack gumman <3
Sen så kom doctor Ellen ;P hon hjälpte mig att titta hur min tå såg/ser ut.. det var då jag såg att den såg ut som min stortå ;(

Här kommer en / två video(s) på mig och Ellen..
OBS ! Vi är lite flumma ;P hihi §§





Aa, här är den... ;P Jag tycker att den är jätterolig ;* Puss på dig Ellen<3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0