BLÄÄÄÄ

Idag har det varit en ganska så speciell dag (för mig i alla fall) . För jag har nämligen haft mat-jour (vet inte hur det stavas) Det va ganska jobbigt faktiskt.. allt började med att vi gick ifrån matte lektionen , gick in i matsalen och tog ner typ 200-400 stolar, snacka om att man fick ont i ryggen, sen åt vi o sen så fick vi gå runt och torka alla bord .. det var ris och köttgryta till lunch.. det var ris precis överallt -.- + att typ alla vi känner "råkade" spilla lite extra just idag ;P haha §§ sen när vi var klara med det hade vi 2 lektioner och sen så hade jag och Ebba Klotter-jour.. Då fick vi gå runt och ta bort "klotter" på hela skolan, till och med in på toaletterna :OO (Killarnas också) Asså fy faan !

O nu så tänker jag bara ta det lugnt så länge det går<3

Här får ni en "Dagens Outfit" :)<3



Halsduk - Ginatricot
Blå o vit randig tröja - MQ
Svarta Tights - ?


Puss // Johanna Melin <33



Kommentarer
Postat av: Jompa

Det var ju jag som tog ner nästan alla stolar och jag fick inte ont i ryggen. Du börjar bli gammal :P

2010-11-29 @ 20:56:15
Postat av: debbie :)

snygging<3

2011-03-15 @ 17:41:55
URL: http://ddebbie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0