FÖRLÅT , FÖRLÅT !!!

Aa, jag tror ni vet varför jag säger förlåt :S FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGAT NÅGOT IDAG ;( </3

Just nu sitter jag och Mi vid köksbordet och sjunger ;P<3 Haha, kanske lägger upp en video på det senare .. Har nämligen spelat in oss<3

Vi ska väl snart göra oss iording och gå och lägga oss.. eller.. vi kommer antagligen prata en stund :)<3

Imorgon ska Mi åka REDAN KLOCKAN 09.00 !! :OO Hon har utsläpp på Skogslotten .. ;( Skulle aldrig orka, menmen, har man häst så har man ! Eller hur Mi ?!
Mi : Jupp , haha §§

Orkar inte vänta med att lägga ut videon på när vi sjunger så fint ;P
Så här kommer den<3




Haha, visst sjunger vi fint ?? :D


Puss // Johanna Melin o Mi Caap (besök mis blogg ---> HÄR <---)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0