Fredag imorron

Imorgon är det fredag igen :)
Jag älskar fredagar.. gör inte ni ?

Idag glömde jag min dator i skolan igen :S Asså herre guud ! Hur dum får man vara egentlingen !? :O
Menmen.. jag tror i alla fall att den är inlåste i skåpet, jag är inte 100% men typ 85 % ;S Fy faan om jag inte har den i skåpet imorgon . Då kommer jag få panik ;( och det vill jag inte ha.. hatar att få panik. .

Klockan 5 kommer morfar och ska skjusa ut mig till stallet, så det här blir nog sista inlägget för dagen<3



Ni får en blid också.. hade tänkt att lägga ut en "Dagens Outfit" , men jag orkar inte det nu ;P


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Hannah:)<3

lalalala den bilden är sööööööwt :D

2010-11-20 @ 00:15:33
URL: http://heyysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0