Gästbloggar <3

Hejhej idag så Gästbolggar Ellen <3
idag så har jag varit på stan med mamma och kollade lite. Sen så åkte jag på fotbollsträning för att träna tills imorgon. Imorgon så har jag cup. Vi ska va på hemköp vid klockan 07.00!!!
jag måste gå och sova tidigt idag §§
Efter min fotbollsträning så duschade jag jättesnabbt och fixade mig och sen så åkte jag till Johanna <33
När jag kom hem till Johanna så va Abbe,John och selin hemma hos henne. Vi gjorde inget speciellt typ kollade på tv och pratade. Vid klockan 8 åkte dom hen så att nu så sitter jag och Johanna och kollar på sagan om ringen (ettan)
Jag när vi var ute och fotade
Pussar och kramar // Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0