Gästbloggar

Hejhej alla söta läsare:)
Idag så ska Ellen gästblogga :D
Idag så har det inte hänt så mycket men jag hade dansprofil och matte och sen så fick vi gå hem :)
Igår så halkade jag efter min fotbollträning på asfalten :( Jag är ju ganska klumpig..
Becca sa ´´YOO´´till sin pappa men jag trodde att det var någon annan som vi inte kände och när jag såg att det var hennes pappa så började asgarva. :D
Jag sprang och halkade på en isfläck och flög en meter upp i luften och ner igen. ;(
På fredag så ska jag och Johanna på bio och sen sova över hemma hos mig, ska bli jättekul :DDD <3 <3
Nu kommer bilder :)
Älskar dig Johanna
Pusspuss
Innan jag färgade mitt hår :D
Efter :D
Pussar och kramar Ellen :) <3<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig oxå Ellen PUSS !!! <3 <3 <3 ;*

2010-11-17 @ 13:53:05
URL: http://johannaaamelin.blogg.se/
Postat av: Ellen

Love u To !! <3 <3

2010-11-18 @ 08:39:35
Postat av: rebecca

hej :) planer för dagen?

2010-11-18 @ 09:01:44
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0