GUD VAD JAG SAKNAR DET !!

Gud vad jag saknar Thailand .. Jag har aldrig varit på ett så fint ställe. Varken före eller efter<3

Det bästa var nog att det inte fanns några bilar där. Om man ville någon stans som låg lite längre bort så fick man åka golfbil :D haha §§

När jag, mamma o pappa va i Thailand så bodde vi vid stranden som heter, Railay Beach. Det var jätte fint där men om man gick i ca 20 minuter så kom man till Phranang Beach, och det är en av världens finaste stränder ! Det är sant , jag skämtar inte.<3 Det var sååå himla fint där + att vattnet var tukost <3 LOVE IT !

Här kommer lite bilder på Phranang Beach,
dom är tagna från google men jag vill bara visa er
hur det ser/såg ut när vi var där<3



Ni ser dom där sakerna som hänger ner från berget ?!
Precis under dom har jag badat :)



TITTA VATTNET !! + det där berget som jag personligen
tycker ser ut som el stor larv ;P haha §§


Ungefär samma bild men här får ni se lite av strander också :)

Aa.. USCH vad jag saknar det .. JAG SKAA !!!! dit igen :D


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0