Har ni märkt det ?

Har ni märkt att jag bloggar väldigt mycket när jag har tråkigt ? Som nu till ex.. ;D haha §§
Jag menar det att, vad ska man göra när man är ensam hemma och har tråkigt ?

Här är en lista över grejer att göra när jag har tråkigt :

1: Sitta vid datorn..
2: Titta på Tv
3: Sitta med datorn i knät och titta på Tv sammtidigt .
4:Göra grejer man behöver göra t:ex: Läxor :OO Fast det vill man ju inte förstås.. :P
5: Titta på en rolig film :D

Aa, där har ni lite grejer man kan göra när man har tråkigt .

Nu vill inte blogg.se sammarbeta längre.. hade tänkt att det skulle bli en bild också.. men det går i
inte just nu ;/


Puss // Johanna Melin <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0