Hemma från stan nu .

Nu har jag och mamma kommit hem från stan . Jag fick ett par nya vinterskor (eller asså nya o nya.. jag hade inga innan) och en vit Canada Snow mössa med en bolla på ;D Älskar "bollar" på mössor , och sen fick jag ett par nya vantar :) Mamma köpte bara ett par svarta jeans , dom var faktiskt fina :)<3





A.. jag bjuder på den där bliden.. har as blank hy på den.. ;/ menmen..

Jag visar skorna och vantarna i ett annat inlägg :)

Ajuste.. John, Abbe o Selin kommer snart..
Ellen också, men hon har träning nu så hon kommer senare<3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG OCH DU HAR SÅ JÄVLA SNYGG KLÄDSTIL !! <3<3<3

2010-11-14 @ 00:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0