Hos farmor o farfar

Min dag har varit ganska full. Allt började med att jag gick upp 20 i 8 för att åka till stallet.. Vi hade utsläpp + att jag skulle rida innan vi skulle till mormor o morfar. (vi skulle va där kl 1) Där fick vi räkmacka till "lunch" och till efterrätt fick vi kladdkaka som kussarna hade bakat och en marsipantårta , den var as cool, för det var som en skjorta med slips på ;P<3 hihi §§ Vi åkte där ifrån ungefär kl 10 över 5 för att åka till farmor o farfar.. och nu så sitter jag vid deras matbord .. Aa, det var min dag.

Ikväll blire tacos till kvällsmat, Mums<3 Bara för att det var "Sagan Om Ringen" igår så har jag lust att se dom .. (Jag såg inte hela.. såg bara delar av den)




Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0