Jag ser det snöar -.-

Just nu är jag hos Ellen<3 Vi har varit ute och sålt salamikorvar :P haha §§
Det värsta va att det är ju typ - 15° grader ute .. :O + att det snöra -.- Eller det är snö-blandat ;(
Menmen.. är det vinter så är det. §

Skolan idag. Jaa, vad kan man berätta om ? Det har väl inte hänt något speciellt :) Nää, det har det inte.
haha §§

Haha, jag har as svårt att skriva , för jag fryser as mycket om händerna. (Jag nämde inte det men vi var ute i typ 1 och en halv timme.)
Nää, jag har nog inte så mycket mer att skriva om..
När jag kommer hem så laddar jag upp lite mer bilder.

Men ni får ha det så bra<3



haha, en gammal bil på oss :)<3
Love U Ellen<3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0