Jag ser det snöar

Japp.. det har snöat 30 cm inatt :OO men nu har det lugnat ner sig pytte,pytte lite, men det vräker fortfarande ner<3

Snart är det dags att börja jul-pynta tycker jag.. men mamma tycker att det är för tidigt ;) Haha, hon kanske har rätt ändå. Det är ju trots allt bara November <3

Jag skulle jätte gärna vilja ha en julgran i mitt rum, fast sängen tar för stor plats ;P Men snart ska vi ju göra om mitt rum , vi ska riva garderoberna och ta bort akvariet , så nästa år ska jag ha en julgran :)<3

Men det jag funderar på är.. Jag kommer att ha ett vit rum , med 4 vita väggar.. Men vad ska jag ha för färg på granen ??
• Vit, men svarta julgranskulor ?
• Grön , men vanliga saken man brukar ha i ?
• Rosa, men svarta o röda julgranskulor ?

Snälla hjälp :) Eller ni behöver inte säga nu eftersom detta ä till nästa vinter ;P haha §§




Jag tycker själv att den vita är fin.. men eftersom jag kommer
ha vita väggar så vet jag inte riktigt ;s
Därför behöver jag eran hjälp :)<3



Visst är det fiiiint ? <3 + att jag kanske ska ha
en svart vägg eller typ en fondtapet av något slag :)


Puss // Johanna melin <33



Kommentarer
Postat av: Anonym

dt blir it bra med en vit gran mot en vit vägg ta INTE den rosa INTE!!

älskar rosa men inte granar, det kan va fint med vita granar men ha it dt mot en vit vägg, men mot en svart kan dt bli snyggt, eller så tar du en grön gran med vita kulor dt är snyggt ;)

2010-11-28 @ 14:46:38
Postat av: Johanna

Okej, tack :) §§

2010-11-28 @ 15:05:56
URL: http://johannaaamelin.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahahah, pappa och jag har redan gjort ett pepparkashus :) <3 Men en vit gram med svarta kulor skulle va fint :D

2010-11-28 @ 16:35:57
Postat av: ebba

vit gran tycker & om du ska ha rosa så ta inte röda kulor <3

2010-11-29 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0