Jaha<3

Då var man hemma.. Men om 1 timme så kommer farmor o farfar och hämtar mig.. ska nämligen ut till det kalla stallet och hoppträna kl 18.15.. men det är saker man måste göra innan.. -.-
VARFÖR SKA DET VARA SÅ J*VLA KALLT FÖÖÖÖR ?????? ;(

Min dag annars har väl varit okej.. har typ bara haft massa genomgångar på alla lektioner så det har inte varit så mycket att jobba med<3


Det har snöat här i snart 3 hela dygn .. Jag lovar att det blir mer snö i år än det var förra året.. men det hoppas jag INTE !!! För varje gång man r utanför dörren så får man en snöboll i nacken/ansiktet , haha §§ Men det ända man kan göra då är att..... HÄMNAS !! >:D hahaa §§



Haha<3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0