Nyvakna

Ebbs och jag har precis vaknta.. eller det är väl egentligen bara Ebba som har det.. för det är bara mitt "skal" som är uppe och går.. haha §§
Mamma och pappa är inte hemma, dom hade utsläppet imorse så dom åkte hemifrån kl 08.00 :OO Fattar inte hur man orkar ;P hihi.. Men dom kommer hem och någon timme eller två :) Då ska vi tillbaka till stallet igen för jag ska hoppla runt på min lilla polle.

Mamma och jag ska kanske till stan idag. Vi får se om vi hinner.. stan stänger ju kl 5 idag ;/ Jag hittade en jättefin tröja igår, när Ebba och jag var på stan. + att jag vill ha ett par nya jeans, menmen.. vi får se hur det blir :) Jag hör av mig .



Hihi, min fina sooooov tröja ;P<3
kände inte för att visa mig just nu §


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0