Prov , Prov , Prov -.-

Aa, det är faktiskt så ;( Det känns som om det är prov hela tiden . Vi hade 2-4 prov innan lovet och nu i veckan har vi 2 till :O Men sånt är väl livet antar jag .. :)<3 haha §§

Jag vet inte varför, men igår kom jag att tänka på vad jag vill bli när jag blir stor.. jag kom fram till att jag vill starta eget företag :D Men jag vet inte vad jag ska göra på där, menmen .. haha, jag antar att jag får någon ide någon gång<3



Jag känner mig så här ibland "/



Jag känner mig inte så här, men det kanske finns andra som gör :'(


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Hannah:)<3

Vi känner oss nog alla så ibland ... ush har 28 sidor kemi att läsa nu :(



Men Jihannis kan du lägga ut resten av bilderna snart elr ?:)<3<3



PÖSSAR

2010-11-09 @ 21:44:28
URL: http://heyysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0