Resultatet

Muffinsarna blev jättebra :) Men precis när vi hade tagit ut dom så var dom FÖR kladdiga.. Det var inte ens gott :O Men jag satte in dom i kylen i ca 8 minuter kanske och nu.. eller jag har inte smakat än på dom (sen jag tog ur dom ur kylen) så det ska jag göra nu.. :)
MUMS ! Dom är jättegoda<3 Ni måste testa göra dom .


Aa, så där blev dom :D - jättegoda -

Här kommer receptet :
(Detta recept är från Arla)
Ingredienser:
12 - 16 st
100 g smör
2 1/2 dl strösocker
2 st ägg
1 1/2 dl vetemjöl
3 msk kakao
1 tsk vaniljsocker
Gör så här:
Blanda ingredienserna hur du vill. (Det jag jag i alla fall.)
Smält smöret, det går lika bra att göra i kastrull på spisen
eller i en skål i mikron ;P . Ställ ut 12 - 16 formar på en plåt .
Fyll formarna till lite mer än mitten. Ställ ugnen på 175° .
Sätt in plåten och låt den vara inne i ca 16 - 20 min..
Det beror på hur man vill ha dom . Jag har inne dom i ca 18 min kanske.
Lycka till // Johanna Melin <33 (Puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0