Sweeney Todd..

Igår hände inte så mycket :/ Hannah och jag såg ju på film och sen pratade vi lite .. Jag tror att vi somnade kl 4 eller något. Men vi vaknade inte förrän kl halv 1 idag så jag har inte så mycket att säga , eller joo , när vi vaknade så satte vi på en film , Sweeney Toddd , den var AS BRA !! Det var en av dom bästa filmerna jag sätt . Jag rekommenderar den verkligen ! :)<3 Haha, det bästa i den är ju att det är Johnny Depp som spelar "Mr Todd" , och sen är det tre stycken skådisar som är med i Harry Potter. Dom som är med är :
"Snape , Slingersvans (Pettigrew) och Bellatrix"




Denna bild är från "Harry Potter" hittade ingen bra bild på
honom från filmen.. ;/









Som jag sa förut : Den här filmen REKOMMENDERAS !! :D<3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0