VÄRT ATT LÄSA !!!!

DET HÄR ÄR VÄRT ATT LÄSA , SÅ LÄS ALLT !!! ÄVEN OM DET ÄR MYCKET !!!!! ;D

Idag efter skolan så gick jag och Theresa in till stan för att köpa lite julklappar<3
Jag än så länge bara köpt till Mi och Ellen<3
Menmen.. det är inte så super-intressant .

Vi hade precis kommit ut ur BikBok och åkte ner i rulltrappan och skulle in på Monik.
Då såg vi "E" och hennes "gäng" (typ 9 st) men vi brydde oss inte hon henne, men när vi gick förbi så sa hon med as pipig och bitchig röst, invet, "Töntaaaar."
Då sa jag "fuuuuck youuuu," tillbaka med samma röst, för hon har nämligen sagt att jag är en bitch
(Förra året.)
(Hon är ett år yngre än mig.)
Då sa hon: "Biiiiiitch," men jag orkade inte bry mig så vi gick bara inte på Monki, vi va där inne i typ 10 minuter och när vi kom ut så stod dom där fortfarande, då när vi gick förbi sa hon "Heeeej"
då sa Tessan "då" hon bah "Va? Varför?" då sa Tessan "Därför" Då sa hon, "Föresten, du ser ut som en pinne i dom där byxorna, + att du ser ut som en glasögon orm i dom där glasögonen.
Då sa Tessan "Bättre att vara smal än tjock"
(Det dumma var att jag stod typ och as garva fast det var på blodigase allvar.)
Men jag garvade bara för att hon var så himla töntig.. för helt plötsligt började hon att putta på Tessan och sparka henne , hon gjorde det helt öppet.. alla typ glodde på henne :OO och där stod jag och as garvade. haha §§ Men om hon inte hade haft sitt gäng där (9 st, som jag sa förut) så hade hon aldrig vågat göra så som hon gjorde.. menmen, efter ett tag så gick vi bara där ifrån<3

Men jag säger bara en sak ! Om hon kallar mig bitch en gång till så får en smäll på käften !

Aa, det var det jag ville säga , och för er som inte läst , GÖR DET<3

Men här är julklapparna<3



Ellens <3<3 (Bara så ni vet så kunnde jag inte bestämma mig för vilken bild
jag skulle ha, så det kan bli kanska många som ser
likadana ut , haha §§







<3 ;*


Här kommer Mis julklapp<3








Här kommer bilder på båda <3





Aa, där va dom <3 <3 Puss <3<3


Puss // Johanna Melin <33




Kommentarer
Postat av: tessa.

Haha Johanna, kommer hon och muckar mot mig EN GÅNG till så får hon seriöst en höger av mig. När hon kunffa mig , jag bah .. eh , vad gör du ? mogen eller ? :s

och hela stan glodde ju . xd



tönt.

2010-11-30 @ 20:23:10
Postat av: Ellen

YEEEEEEEY en julklapp !!! <3 <3 <3 <3 <3

2010-11-30 @ 20:26:22
Postat av: hannahvemannars ?

HAHAHAHAHAHAHA fy fan johanna , den bitchen behöver lära sig att uppföra sig , hahahahah

2010-11-30 @ 21:01:36
URL: http://heyysunshine.blogg.se/
Postat av: cassandra the best :D

vad heter hon som var dryg mot er?? ;) <3

2010-12-01 @ 10:44:00
Postat av: mi caap

naww, har du köpt en julklapp åt mig :D yeeey :D gullit hihi xd <3<3

2010-12-01 @ 15:15:32
URL: http://misanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0