Blir att sova hos Ellen §§

Nu tittar Ellen och jag på Smallville , det var tydligen säsongsavslutning... Det här ar typ den 10:de säsongen eller något, vet inte riktigt...  Ska sova här och vi blir väl antagligen uppe ett bra tag till ;)
Som tur är så finns det ju en morgon också , haha :)
Idag har vi tagit Höstbilder , dom blev jättefina . Det är dom bilderna jag ska ha i headern , troligtvis .
Jag kommer att lägga ut dom så fort jag har tid, bilderna på Ellen är gudomligt fina §§



Jag och Ellen :)


Puss // Johanna Melin och Ellen Blom <33


Kommentarer
Postat av: Hannah:)<3

Johanna jag prövade att göra en heder till dig (ifall du villa ha en sålänge lix) Men vill du att jag ska skicka den till dig lr ? :D<3<3

2010-10-02 @ 13:17:53
URL: http://heyysunshine.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sv



Okej , men ska jag gå in på din blogg och lägga in den då lr ? Smsa mig<3

2010-10-02 @ 20:43:10
URL: http://heyysunshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg in alla höst bilder

2010-10-02 @ 21:30:12
Postat av: Johanna

Aa, tänkte det :) §§

Idag har vi tagit ännu mer bilder :) §

2010-10-02 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0