Dålig uppdatering.

Förlåt för att jag inte har uppdaterat något, :( men jag har faktiskt inte haft tid, jag har mycket att göra.
Just nu är jag med Tessan och vi ska äta lite mellis nu, jag är jättehungrig ;P

Snart ska jag ha Sv, No och spanska prov.. :/ det är ju så där.. Sv-provet är typ ordlistan, vi ska kunna typ 1000-2000 svåra ord.. När man har kollat upp vad ett ord betyder så kommer man ändå inte ihåg det när man börjar på nästa ord. men aja, vi får se hur det går på provet.

Här kommer mer av bliderna vi tog:













Det finns mer bilder, jag laddar upp dom någon annan dag :D
Imorgon kl halv 20.30 åker Ellen's bror, Ellen's mamma o pappa
och så självklart Ellen, till Turkiet, dom blir borta i 7 hela dager :(
Kommer att sakna dig Ellen !! <3<3<3<3
Puls att du kommer att vara brunare än mig när du kommer hem, haha § ;)


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Ellen

Äntligen så kommer jag att vara brunare än dig !

Jag kommer att sakan dig massor !!!!! kommer att tänka på dig hela tiden :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-10-20 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0