Förlåt , förlåt , förlåt !

Förlåt att jag inte har bloggat något, men jag har faktiskt inte haft tid... Det är allt arbete i skolan och i stallet.. jag hade tänkt att blogga igår, för jag tänkte att eftersom att vi åkte ut tidigt till stallet så skulle vi komma hem skapligt trodde jag så att jag skulle hinna blogga, men det tog GRYMT mycket längre tid än vad jag trodde att det skulle ta, för jag klippte nämligen Pride igår, och nu kan inte gissa hur lång tid det tog !? Det tog 2 TIMMAR OCH 45 MINUTER !!!!!! :O , asså jag höll på att dö för att jag fick så ont i ryggen :/
Men det är skönt att det är gjort nu, både för honom och mig ;)

Nu kommer det mer bilder :D (höstbilderna asså) ;)
Tycker om den här jättemycket :D













Här var några till , det kommer mer någon annan gång :D §§


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tog bilderna stolt .

2010-10-18 @ 16:20:30
Postat av: Linn

Vad fina bilder, jag får inspiration av era bilder :) ladda gärna upp mera !!

2010-10-18 @ 21:01:55
Postat av: Johanna

Taack :D

Visst kan jag ladda upp mera :D

2010-10-18 @ 21:09:32
Postat av: Emma

Vad fina bilder! =)

2010-10-19 @ 14:35:35
URL: http://absolutelyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0