Halloween :D

Haha, idag har uppdateringen varit dålig.. Men sånt händer ibland ;/ hihi §

Jag har hjälpt till på min kompis lillebrors "Halloweenkalas" , Haha, Det var faktiskt ganska roligt , det bästa var att få skrämma alla barnen !! Haha :)<3

Här kommer lite bilder på mig.. Hur jag ser ut.. det är ingen vaket syn om jag säger så, haha ! §§



Visst ser såret äkta ut ?? :O



WOW !! :O hahha §§

Det kommer kanske mer bilder sen från "kalaset" men vi får se
om jag kan få tag på dom bilderna !! Dom är nämligen på deras kamera .


Puss // Johanna Melin <33


Kommentarer
Postat av: Hannah:)<3

Hihi:D Jag gjorde såret STOLT <3

2010-11-02 @ 02:22:00
URL: http://heyysunshine.blogg.se/
Postat av: johanna

Det gjorde du ju inte alls det..

2010-11-02 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0