Hemma.

Nu har jag och Tessan precis kommit hem från skolan. Hände väl inget speciellt, det vanliga antar jag.
Imorgon är det Spanska prov, och på fredag är det No prov.. Vi får väl se hur det går.
Spanska tror jag kommer att gå ganska bra, men jag vet med No:n :S Jag fattar asså, men jag fattar ju inte allt.. men snäll som våran lärare är så får men göra omprov hur många ggr som helst ;) tihi §
På No:n ska vi typ veta vad Protoner, Elektroner och Neutroner är och typ olika atomer och molekyler.



Aa, typ sånt här, men det hänger jag med på i alla fall... ;)

Jag har lite tråkigt så jag lägger ut en "Dagens Outfit" idag igen,
Men det kommer jag bara göra när jag har lust §§



Halsduk - Gina
Tröja - H&M
Tights - ?


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0