Hemma från stan nu .

Japp, nu har jag och mamma precis kommit hem från stan .
Jag köpte , min vinterjacka :D wiii... Tyvärr hittade jag inte den vita jackan som jag ville ha, menmen , den andra vita fanns och den var också jättefin, så det blev den :) Sen köpte jag 3 par tröjor, två från H&M och en från MQ .

Nu ska vi göra tacos, det blir film och mys kväll ikväll ;* §§


Haha, mamma i bakrunden :)





Hihi, mamma i bakrunden igen ;)

Förlåt ! Jag vet att det inte är bästa kvalite, men det kommer komma bättre bilder sen §§


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: elin

den var skitsnygg

2010-10-24 @ 20:49:27
Postat av: elin

den var skitsnygg

2010-10-24 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0