Nu kommer svaren :D

Nu kommer jag svara på era frågor, men jag kommer inte att svara på för personliga saker.. :D

Ebba:
- Favorit blogg ? Svar: Jag vet inte riktigt, kanske Kenzas.se
- Vad vill du bli när du blir stor ? Svar: Jag vill starta eget , i alla fall just nu.
-vill du flytta utomlands när du blir äldre & var isåfall ? Svar: Ja, jag vill flytta utomlands när jag bli äldre, när   jag gått ut gymnasiet så vill jag studera i New York eller Beverly Hills.
- hur många läsare har du ungefär per vecka ? Svar: Asså , det varierar mellan 14 - 39 läsare per dag så... :)

PUSS !! <3
Ellen:
- om du skulle ha en mask vad skulle den heta ? Svar: jaa Ellen... OM jag skulle ha en mask så skulle den         nog få heta Frank, även om det var en tjej... ;) haha


Hannah:
- favoritbloggerska/bloggare? Svar: Kenza tror jag.
- favorit mat? Svar: Thaimat
- älskar du mig?(dt vet ja redan men änd姧 Svar: Nej Hannah, jag älskar inte dig, för det vore "lebbigt" ;)
- om du va tvungen att välja mellan att aldrig äta makaroner mera eller att alltid äta lök till alla måltider utom         frukost vad skulle du välja ?:) Jag vet inte, antagligen att äta lök ...

puss<3<3


Ellen:
- hur mycket gillar du mig ? Svar: Jag gillar dig VÄLDIGT, VÄLDIGT mycket §§§ (som kompis asså) ;)
- vad är din favorit färg ? Svar: Blå
- favorit namn ? Svar: Johanna Ofc ;)
- favorit årstid ? Svar: Vår och sommar
- om du fick åka någon stans som t.ex. Turkiet eller Kanada vildet skulle du välja ?§§ Svar: Thailand :)


Anonym:
Okej, här är frågorna:
- Vem tycker du är snyggast i twilight? Jacob (i kort hår)
- Favoritaffär och favoritplagg? Svar: Jag tycker om många av mina kläder , men jag tycker om mina               Cheap Monday jeans.
- Vem är din bästa vän? Jag har många bra kompisar, kan inte nämna bara en :)
- Favoritgodis? Svar: Jag har godislöfte, men mitt favoritgodis innan det var choklad tror jag.
- Vem hatar du mest i din klass? Hatar och hatar, jag tycker inte om Marco...


Anonym: (HIHI)
- läsare per dag? Svar: Det är olika, jag har mellan 14 och 39 läsare per dag.
- läsar rekord? Svar: Jag har inte haft den så längen, men än så länge är det 39.
- mens? Svar: Det är en för personlig fråga , men tack ändå :)
- vet du vem jag e? Svar: Aa, jag vet vem du är för jag är synsk... Nää, det är självklart att jag inte vet vem   du är när du inte skriver vad du heter... ;)


Tack för alla frågor :)


Puss // Johanna Melin <33



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vet man om en mask är en tjej eller kille?:S

2010-10-06 @ 11:37:10
Postat av: Ellen*

2010-10-06 @ 11:37:40
Postat av: Johanna

Det vet jag inte... får väl åka till veterinären ;) §§

2010-10-06 @ 14:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0