Orienteringen är avklarad...

ÄNTLIGEN  !!!
Nu har jag och Ebba kommit hem från orienteringen. Det var så kallt! Asså Ebba var nära på att bryta ihop för hon var så jäkla arg och irriterad. ;) Haha.. Men det här var fasen det värsta jag gjort, det var 15 kontroller och banan var antingen 5 eller 10 km, visst, det kanske inte är så långt... Men det kändes som att man gick genom hela sverige!!

Jag gick men Tessan, Titus och John. Vi hittade 14 av 15 , Ebba gick med Vickan och dom hittade 9 av 15..
Nu ska jag och Ebba hitta någon bra film och något gott att äta :) §§

Dom andra: Ebba! Där är kontrollen! Ebba: Vart?

Tycker att den här bilden liknade Ebba lite ;) haha §§ Besök hennes blogg : www.ebbamatildaa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Hannah:)<3

HAHAHAHAH VA SÖT :D <3<3<3

2010-10-07 @ 14:53:05
URL: http://heyysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0