Rubrik.

Jag har precis duschat och nu ska jag plugga till Spanska provet som är imorgon. Det är inte så svårt men ändå, o sen på fredag så är det No -  prov. Det är nog inte så lätt , för det sa till och med våran lärare.. :S
Usch ! Jag är fasen nervös. ;/ men aja, det går säkert bra ?! (hoppas jag!)

Jag har inte ätit kvälls mat, men är inte hungrig så jag tar väl en banan efter jag har gjort mina sittupps ! Hihi, min kompis säger att det är jättebra att äta en banan efter man har tränat och jag tror henne så aa...

Känner inte för att visa mig just nu... sitter i handduk ! Tihi §§
Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Banan innehåller mycket protein som är bra om man har tränat hårt så jag tror också på din kompis. XD

Hur många gör du varje dag? :)

2010-10-28 @ 19:40:47
Postat av: Ellen

NU så är jag äntligen hemma !! har saknat dig massor !! <333333

2010-10-28 @ 20:38:04
Postat av: Williammarklund

de var riktigt gott :D

2010-10-28 @ 21:42:42
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag gör 50 + sittupps + armhävningar och 90° i ca 2-6 minuter.

2010-10-29 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0