Stan :)

Snart ska jag och mamma dra till stan, eller vi ska till Ingelsta för dom har öppet 1 timme längre .
Det jag verkligen VILL ha är min vinterjacka , jag har bestämt mig för att jag vill ha den här :



Men den kostar 1700 kr och den andra kostar 1200 kr, så vi får se... :/
Jag hoppas verkligen att mamma går med på att köpa den som en förtidig julklapp :) §§
Men visst är den snygg ?! :D

Nää, nu ska jag stressa på mamma att bli klar så att vi kan åka någon gång , tihi <3

Men jag lovar , att om jackan passar och jag får den så lägger jag ut en bild + att om ni ser
mig i vinter så kommer jag att ha på mig den !! haha §


Puss // Johanna Melin <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0