Sv - prov 1 avklarat !!

Nu har jag precis gjort klart test 1 av 3... Det är ett prov som betygsätts :S men man har 3 försök på sig, på första försöket fick jag 9 rätt av 11, på andra försöket fick jag också 9 av 11 med jag hade typ missat en bokstav på båda orden... men på sista försöket så fick jag alla rätt :) Wii... det var inte så svårt men inte lätt heller ;) tihihi §§

Jag vill ju ha den röda eller vita (tror att det blir den vita faktiskt) McKinley jackan, men mamma sa : Men Det finns faktiskt billigare jackor....! :/

Men jag ska allt övertala henne >:) Haha,  man kan ju alltid säga att man kan få den i en förtidig julklapp...
;D hihi §




Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0