Undrar varför ?

Alltså jag undrar faktiskt varför folk egentligen börjar blogga ? En del bloggar ju för att dom tycker att det är kul ! Men varför tycker dom att det är kul ?
Jag tycker att det är kul och för att jag vill "dela med mig" av mitt liv.. Men varför ?! :O Jag har tänkt på det här ett tag och tänkte att jag ville ta upp det så.. varför tycker ni att man ska blogga? §
Hihi, aja... Jag tycker i alla fall att det är kul att blogga och tänker fortsätta ;)

Här kommer lite bilder på mig, jag tar alltid bilder på mig när jag har tråkigt ;)






tihi, mördar - blick ! ;)




haaha, ingen fin blid , men ändå ! :P



HAHA, vilket creepy smile :O





Bilderna är ju ganska lika , men så blir det när man har tråkigt ! §§

Bara så vi vet ! Jag är inte seriös på någon av bilderna, kanske någon.


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt flicka! :)



Jag bloggar för att jag vill kunna skriva av mig och samtidigt få respons för det :) Det blir också som en dagbok man kan bläddra tillbaka i och se vad man hade för sig ;)

2010-10-27 @ 10:06:51
URL: http://absolutelyemma.blogg.se/
Postat av: hannah<3

JÄFFLAR CREEPY SMILE ?! :O hahahahhahahaha

2010-10-27 @ 21:02:43
URL: http://heyysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0