Ellen gästbloggar :)

hejhej just nu så har vi ätit :)
Johanna tycker ju om stuvad potatis som är jätteäckligt !!!!!!!
Min dag har varit ganska tråki.
Vi har haft SO två gånger, spanska och då kollade vi på andra sidan häcken, sen svenska, engelska och matte.
Tog bussen hem vid 14.45 till Hannah och sen så kom Johanna som tog 15.15 bussen.
vi kollade på tv och nördade data.
När hannah skulle på basket så gick jag och min lilla Johanna hem till mig och åt.
Så har min dag sett hur och just nu så sitter jag med lilla gullungen Johanna och ska kolla på tv
Puss och hej // Ellen <3<3

Kommentarer
Postat av: Linus

Vad snygg brunetten är <3

2010-09-29 @ 11:41:55
Postat av: Johanna

Japp, hon är min lilla sötis §§

2010-09-29 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0