Förlåt...

Hej... Förlåt att jag inte hann blogga igår, men jag hade inte tid... Jag kom hem typ kl halv 10, och jag hade läxor att göra... :D
Just nu sitter jag vid frukost bordet, jag hade ju sov morgon idag ;)  En bok jag har ska vara färdig-läst nästa vecka och jag har typ inte änns börjat, och jag har typ ingen ledig tid i helgen... Så det kan bli dålig uppdatering ;/ men sen när jag har tid igen så har jag ju massor att berätta :))
Nehe, nu måste jag nog äta :*

Dagens Outfit :)





Halsduk : Ginatricot
Tröja : MQ

(Jag är en person som inte kommer att lägga ut "Dagens Outfit" så ofta, det gör jag bara ibland)


Puss // Johanna Melin <33




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! :)

2010-09-24 @ 16:24:03
Postat av: Johana

Tack :) §

2010-09-24 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0