FREDAAAG !! §§

Japp, idag är det Fredag... (igen §) Haha, veckorna går jättefort, men det är ju bara bra, eller ?? ;D
Just nu tittar jag på Simpsons, egentligen har jag lite att göra men jag orkan inte det nu. Jag är helt slut ;*

Jag har varit på stan och shoppat lite... Lägger ut bilder på det sen.. antingen idag, troligen inte, men under helgen :D
Jag köpte en kofta som är svart och vi, och sen köpte jag ett par Cheap Monday jeans :) Men det kommer bilder på dom :) Jag har funderat på om jag ska lägga ut bilder på ALLA mina kläder !?
Eller vad tycker ni?? :D



Jag och Ellen <3<3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa lägg ut på alla din kläder!

2010-09-24 @ 22:21:34
Postat av: Johanna

Okej :)

Men alla kläder kommer inte att komma på en gång, det kommer att komma lite i taget :) §

2010-09-24 @ 22:27:56
Postat av: Anonym

mm bra jag vill seeeee!

2010-09-26 @ 12:00:58
Postat av: Johannah

Haha, §

Det kommer du att få :) <<3

2010-09-26 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0