Gud vad jag saknar sommaren ...

Jag saknar sommaren grymt mycket !! Gör inte ni ?? :) Jag saknar värmen... Det varma gröna gräset, alla fåglar som sjöng och dom fina solnedgångarna :)
När jag var liten och var på landet så älskade jag att bara ligga i gräset och titta på alla moln... :D Jag saknar att vara liten :) Man var aldrig rädd för att göra fel, man brydde sig inte om hur man såg ut... man var bara sig själv helt enkelt, helt naturlig :)
O så saknar jag smaken av jordgubbar, smultron och hallon :) §§



GUUUD SÅÅÅ GOOTT !! §§



:D §§



Prästkragar ;D §§ Haahh :)


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker precis detsamma om det sista. Saknar när man var liten, man behövde inte bekymra sig över något.

2010-09-26 @ 09:03:46
Postat av: johanna

Aa :)

2010-09-26 @ 12:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0