Rubrik...

Jag ska snart gå och lägga mig... Är trött :)
Imorgon så tänkte jag ha utsläppt hår i skolan... (vilket jag aldrig har annars) men jag tänker locka det med den nya locktången jag köpte igår (tror jag det va, haha) Sen ska jag har dom nya Cheap Monday jeansen, fast jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig för tröja ;D Jag får väl rota i garderoben ;D
Haha §§

Haha, jag kunde inte bestämma mig                                                                                                            för vilken bild jag skulle ta ;) §§



Den är jättebra ! För er som vill ha mellan stora lockar så säger jag bara : DEN ÄGER !! :D §§
Den kostade när jag köpte den (vilket var igår)   359 kr  :)

Jag tror att jag kommer att lägga upp en "Dagens Outfit" imorgon §§


Puss // Johanna Melin <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt, kanske ska köpa. :) Kan du lägga ut bild på håret?

Vad heter den?

2010-09-28 @ 09:02:39
Postat av: Anonym

aa, ska göra det efter skolan §§

Den heter ARTIST , obh-nordika :)

2010-09-28 @ 09:05:18
Postat av: Anonym

Tack, vad snällt! Vart köpte du den? :)

2010-09-28 @ 10:13:21
Postat av: johanna

City Gross ;) haha §§

2010-09-28 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0