Studiedag... :D

Hej, imorgon har vi studiedag, ska bli skönt :)
Ellen och jag ska sovaöver och sen imorgon ska vi hälsa på våran gamla lärare Emily , det ska bli jättekul...

Pappa åker snart till USA och jag har "beställt" av honom att han ska köpa en ny väska till mig <33
Den är AS snygg, ni får se.. men pappa åker dit för att jobba så han kanske inte hinner köpa den, men då får jag beställa den istället :D För jag ska bara ha den , det ska jag bara :) hoppas den inte är allt för dyr för jag har typ inga pengar !! :*



Det är den här väskan jag Ska / vill ha :D

Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi den väskan har jag ;)

2010-09-21 @ 14:18:21
URL: http://erosen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahha, jag vet, jag tycker att den är super snygg :D

2010-09-21 @ 19:46:12
Postat av: Anonym

var köper man den?

2010-09-21 @ 20:13:16
Postat av: Johanna

Min pappa åker till USA snart, så om han har tid så ska han köpa den, om han hittar den , annars så ska jag beställa den... :D

Jag vet inte riktigt vart man köper den , men jag kan ta reda på det :)

2010-09-22 @ 15:04:18
Postat av: ida

Har du hittat väskan? :D Så jävla snygg ! jag dör typ. haha skicka sidan som du beställde den från isf !:)

2010-12-18 @ 21:00:06
Postat av: sofia

jag köpte två stycken nu när jag var på hawaii.

endast 25 dollar och det är ju typ 170 kr styck. som hittat. fick du någonsin tag på en?

2011-01-25 @ 22:32:47
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0