Tävling + regn = Surt... ;)

Hejsan !
Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och tittar på tv, det är en va dom bästa sakerna jag vet när man varit ute hela dagen i spö-regn ;/ <3
Idag gick jag upp kl 7 för att tävla i Åby... Det gick super, han är min lilla pojke <33333
Nolla i 80:n och nolla i 90:n (asså, 80 cm och 90 cm)

Igår gjorde ju jag och Ellen Cupcakes och dom blev jättefina, här kommer lite bilder på dom. (jag kunde inte bestämma vilka bilder jag skulle ta, så dom kan va lite lika) :D



























Detta är min personliga favorit :) <3

Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

var grön eller rosa godast?

2010-09-21 @ 20:15:23
Postat av: Johanna

Haha, det är bara karamellfärg, dom smakar likadant ;)

2010-09-22 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0