50% på Bikbok

Idag hade vi ingen spanska så vi fick sluta klockan 14.00.
Då skulle jag och Wickan ha stuckit hem till henne, men hon fick ett sms av
sin mamma där det stod att det var 50% på allt, på Bikbok! Men det är bara idag ;(<3
Men Wickan och jag sprang ju in till stan som tokar in dit från skolan.. men tror ni jag hade några pengar med mig?
Nej, självklart inte.. -.- o mamma som jobbar nära var ju inte där, hon var i Nyköping..<3
Men aja, jag ska på stan imorgon istället, det är ju inte rea då.. :/
Jag får se om jag hittar något fint!
Men dom där USA shortsen och USA munkisen jag vill ha finns ju inte i butik!!
BLÄÄÄ på det!
Men nää, nu ska jag plugga o äta något, har inte ätit sen 11.
Puss - Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ellen blom är snyggast i världen !! <3

2011-04-07 @ 16:15:21
Postat av: Anonym

Ellen blom är snyggast i världen !! <3

2011-04-07 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0